četvrtak, svibnja 21, 2009

Post dobrodošlice

Dobrodošli na Moju fittoniju! :)
Ovaj blog zamišljam kao mjesto učenja o fitoniji, razmjeni savjeta, predstavljanja varijeteta ove biljčice i možda njoj srodnih iz reda Acanthaceae, te praćenja razvoja naših kućnih fitonija. Nadam se da ćete ovdje pronaći barem nešto za sebe.

Blog je stvorila studentica iz Rijeke, inače zaljubljenica u fitonije već nekoliko godina - odnosno, ja. Kako sam u zadnje vrijeme počela kopati po netu, otkrivajući nove fascinantne detalje o fitonijama, poželjela sam i otvoriti blog o njima - ako ništa drugo, onda da pratim vlastite biljke. Želja mi je za pet-šest godina imati kolekciju raznolikih fitonija u kući -što mi je trenutačno neizvedivo zbog manjka prostora, ali radim na tome. :)

Zakačila sam se za fitonije pred par godina, kad sam kupila prvih par komada u Konzumu. Nisu dugo trajale - za dvije se ni ne sjećam što je bilo s njima, a posljednje sadnice iz treće trenutno umiru pod napadom gljivičnih insekata (zabilježit ću ime kad ga opet nađem, eng. fungus gnats) koji, očigledno, vole vlagu. Kako se nisu dobro primile, vjerojatno im nema spasa, ali vidjet ćemo još.

Pred dva mjeseca kupila sam dvije sitnoliste crvene/ružičaste fitonije u vrtnom centru, koje će vjerojatno prebrodit napad uz moju malu pomoć - i zasad im pokušavam odredit vrstu. Dvoumim se između Pink Forest Flame, Forest Flame i Pink Star. Otom potom. :)

Ovaj tjedan sam od moje bolje polovice dobila fantastičnu biljku koja pripada Skeleton varijetetu, ali njemu ću posvetiti poseban post. Ovo je bilo tek toliko, za uvod.

I tako odoh u avanturu pisanja o fitoniji. Hvala na posjeti, pogotovo hvala na možebitnim komentarima i posebno hvala na mogućim savjetima, osobnim iskustvima i slikicama vaših fitonija. I hvala na čitanju bloga.:)

1 komentar:

  1. u duhu raspirivanja sjećanja na najbolje godine ri-rocka posljednjih dana, prva mi je asocijacija bila da si postala retro fun fita, od milja se nazvavši fitonijom. a kad ono, je li, međutim..nema veze! svakako mi draže čitat te o biljkama no o financijama!!! :D morti i meni koja biljka ne krepa ako me čemu naučiš! :)))
    v

    OdgovoriIzbriši